Om deze functie te gebruiken dient u ingelogd te zijn.
LoginOm deze functie te gebruiken dient u ingelogd te zijn.
LoginEen woning verkopen lijkt op het eerste zicht eenvoudig. Als u dit echter zorgenvrij en met resultaat wil realiseren komt er heel wat bij kijken. Grondige kennis van de vastgoedmarkt, een gedegen marketingbeleid, kennis van de actuele wetgeving, te samen met een efficiënte werkend kantoor zijn onontbeerlijk om te komen tot een succesvolle verkoop van uw eigendom. Limburgs Vastgoed, is met zijn succesformule sinds 1985 actief tot ver over de provinciegrenzen.
Onze regio medewerkers kennen de markt en de prijsevoluties van hun regio als geen ander. Zij bepalen met hun vakkennis en jarenlange ervaring de juiste verkoopprijs van uw eigendom.
Om elke kandidaat koper volledig te kunnen informeren en een correcte verkoop te kunnen afsluiten beginnen wij met het opstellen van volledig juridisch onderbouwd dossier. Hiervoor vragen wij alle nodige documenten en attesten aan zoals o.a. kadastraal plan en legger, bodemattest, gemeentelijk inlichtingen, inleiding aanvraag EPC attest, het elektriciteit keuringsattest, Klim- en kliponderzoek, enz.
Alle bezichtigingen gebeuren telkens in het bijzijn van uw dossierbeheerder zodat kandidaat kopers volledig worden begeleid in het zoeken naar antwoorden op de zo vele vragen die er rijzen tijdens of na een bezichtiging. U heeft tevens de mogelijkheid om in te loggen in ons softwaresysteem om 24/7 een activiteitenrapport over uw pand te raadplegen.
Wij begeleiden u en de koper tot de verkoop volledig is afgerond en de authentieke akte bij de notaris wordt ondertekend. Ook daarna nog staan wij steeds ter beschikking om uw eventuele vragen te beantwoorden of verder advies te verlenen.